Päivän Raamatunkohta: Ps.139: 23-24

 Tutki minua, Jumala, ja tunne minun sydämeni, koettele minua ja tunne minun ajatukseni. Ja katso: jos minun tieni on vaivaan vievä, niin johdata minut iankaikkiselle tielle.

Tästä pitäisi varmaan alkaa suunnitella varasuunnitelmaa Rauman nuorten vierailun toimintaan. Jos sää muuttuu nyt suojaiseksi, elämme silloin oikein mukavaa loska-aikaa. Siinä tapauksessa saamme unohtaa kaikki hiihtoratsastushommelit sun muut lumijutskat. Toivoisinkin, että nyt ei tulisi märkää! Inhoan synkkää kura-aikaa! Onneksi ratsastuskentälle saa jokatapauksessa tehtyä temppuradan.

 Olen itse ollut viimeaikoina jotenkin vähän vetämätön, mutta onneksi Jyri on toiminut perheen selkärankana. Toivon mukaan kevään valoisammat päivät antavat taas hiukan lisäenergiaa, jota aika kipeästi tarvittaisiin! :) Ollaan varmaan tehty myös suurperheen rahatta-elämisen suomenennätys tässä talven aikana.. :D

 Minun olisi toiminnan vuoksi pakko raaskia vaihtaa pari hevosta toimivampaan. Olen vähän kyllä suunnitellut jotain. Ja Vilin "teloitus" myöskin varmistui juuri. Otin siitä tänne sivulle kivan kuvan iltahämärissä. Tunnelma oli niin rauhallinen ja utuinen. Sitten tajusin myös paremmin, että se oli oikea ratkaisu. Koska kyseessä oli kuitenkin Annan heppa, kysyin luvan laittaa pois ja sain tietysti. Vikaa löytyy luultavasti ainakin kuudesta eri nivelestä ja niiden hoito olisi todella kallista. Lisäksi en usko, että elämänlaatu olisi kuitenkaan kovin hyvä jatkossa. Joten Vili pääsee pois.

 

 Etualalla Vili, seuraavana Liinu ja perällä Sumu ja Eeva. Heh. Tuli sattuman kaupalla kaikki suokit samaan kuvaan.. :) Kaikesta ikävästäkin huolimatta meille kuuluu siis hyvää. Päätös Vilin kohtalosta oli kuitenkin sellainen huojentava asia. Ja nuoskalumi on vaan ohimenevä olosuhdeongelma. :)

 Wursti ( black giant) Viettää pakkaspäivää illallisen merkeissä.