1670455.jpg
Päivän Raamatunkohta: Ps. 94:18-19
 Jos minä ajattelen:"Nyt jalkani kompastuu", niin sinun armosi, Herra, tukee minua. Kun minulla on paljon suruja sydämessäni, ilahuttavat sinun lohdutuksesi minun sieluani.
 
 Katselen ikkunasta meidän ihanaan rehottavaan puutarhaan. On se kaunis vaikka nurmikko on leikkaamatta. Ihania suuria marjapensaita ja ihania tuuheita omenapuita. Ja pieniä vaaleanpunaisia neilikoita! Ja eilisen illan jälkeen myös kavionjälkiä..
 Eilen kun tulimme lenkiltä hevosten kanssa.. Olimme purkamassa valjaita, kun Liinu päätti kääntyä hiukan ja kärryt osui vanhaan omenapuuhun. Se kaatui ja Liinu tietenkin säikähti. Kärryt olivat jo puoliksi irti, joten ne retkahtivat ikävästi sivulle. Liinu paineli irtonaisten kärryjen kera niin hurjasti ympäri pihaa että olin varma, että se satuttaa itsensä. Onneksi lopulta valjaat hajosivat ja kärryt putosivat irti.
 Vain pieni haava oli tullut vasemman takajalan polveen. *huh*. Oli meidän puutarhassa ainakin kymmenentuhatta enkeliä! Kärryt ja valjaat menivät rikki, mutta kaikki ihmiset ja eläimet selvisivät pintanaarmuilla.
 Tänä aamuna, kun katson tuonne puutarhaan, tulee suunnattoman kiitollinen olo. Näen siellä nuo rikkinäiset kärryt ja kavionjälkiä, mutta kaikki on kuitenkin hyvin. Sen lisäksi, että saan olla kiitollinen, että minulla on edelleen hengissä oleva sisko ja hevonen, kaikki ovat vielä käyttökunnossakin!
 Meidän uusi humma joutui heti henkisesti melko koville, kun ekalla lenkityksellä tapahtuu tuollaista, mutta ajattelin, että ehkä sekin toipuu järkytyksestään myöhemmin..
 Siunausta kaikille lukijoille ja näkemiin... :)