Päivän Raamatunkohta: Luuk. 6:46-49
 Miksi te huudatte minulle ´Herra, Herra´ettekä tee, mitä minä sanon? Jokainen, joka tulee minun tyköni ja kuulee minun sanani ja tekee niiden mukaan- minä osoitan teille, kenen kaltainen hän on. Hän on miehen kaltainen, joka huonetta rakentaessaan kaivoi syvään ja laski perustuksen kalliolle; kun sitten tulva tuli, syöksähti virta sitä huonetta vastaan, mutta ei voinut sitä horjuttaa, sillä se oli hyvästi rakennettu. Mutta joka kuulee, eikä tee, se on miehen kaltainen, joka perustusta panematta rakensi huoneensa maan pinnalle; ja virta syöksähti sitä vastaan, ja heti se sortui, ja sen huoneen kukistuminen oli suuri.
 

 Okei. Miksi tämmöinen kohta tänään? Siksi, koska aiomme ottaa askeleen eteenpäin uskontiellä.. Ensi vuodelle on suunnitteilla ensimmäinen hengellinen nuortenleiri. Aiomme siis aloittaa sen työn, josta olemme jo pari vuotta puhuneet. Hahaa! Tämä yllätykseksi niille, jotka ajattelivat, ettemme koskaan oikeasti aloita! :)