Päivän Raamatunkohta:
 Ps. 50:14-15
 Uhraa Jumalalle kiitos ja täytä lupauksesi Korkeimmalle. Ja avuksesi huuda minua hädän päivänä, niin minä tahdon auttaa sinua, ja sinun pitää kunnioittaman minua.

 Näin tänään. Päätin ottaa vapaapäivän tuomiopäivän pasuunan virastani. Otinpa tähän nyt tämmöisen kivan ja armollisen Raamatunpaikan. Siksi, että Jumala on armollinen. Ihana armollinen ja rakastava Jumala, joka ei halua hylätä ketään. Jumala, joka viimeiseen asti koputtelee olkapäitämme ja kyselee, että joko haluaisimme kääntyä...? Kyllä minä olen niin onnellinen, että aikoinaan olen sen oman käännökseni tehnyt!
 Olen juuri ollut sairaanhoitajana muutamia päiviä. Kaikki neljä poikaani sairastuivat yhtäaikaa. Silmätulehdukseen ja korvatulehdukseen ja yskään. Oli niiiin mukavaa! Tänään saimme alkamaan lääkekuurit ja talo on jo paljon rauhallisempi.. Ja kun nämä sairaat lapset yhdistetään siihen, että itse on kipeä ja kuitenkin olisi hoidettava hevoset lisäksi.. Erikivaa. Onneksi on siskoni Anna joka kävi auttelemassa heppojen kanssa ja Krisu ja Jyri tietysti tekivät osuutensa. Mutta minun osuuteni oli kyllä pahemman kerran laiminlyöty muutamia päiviä.
 Mutta tästäkin koettelemuksesta selvittiin ehjin nahoin. Huomenna sitten keskitymme parantamaan heppojen olosuhteita ja teemme uusia tarhoja.

2017332.jpg

 Tämän vuoksi..

2017341.jpg

 ja tämän..