Tässäpä pääsi tulemaan tämmöinen tauko tähän kirjoitteluun.. No, olenpas taas koneen ääressä klo 01:56. Elikkä, päivän Raamatunkohta: Joh. 3:3-6
 Jeesus vastasi ja sanoi hänelle: " Totisesti, totisesti minä sanon sinulle: jos ihminen ei uudestisynny, hän ei voi nähdä Jumalan valtakuntaa." Nikodeemus sanoi hänelle:" Kuinka voi ihminen vanhana syntyä? Eihän hän voi jälleen mennä äitinsä kohtuun ja  syntyä?" Jeesus vastasi:" Totisesti, totisesti minä sanon sinulle: jos ihminen ei synny vedestä ja Hengestä, ei hän voi päästä sisälle Jumalan valtakuntaan. Mikä lihasta on syntynyt, on liha: ja mikä hengestä on syntynyt, on henki.

 Että näin tänään. Meillä oli aktioryhmä vierailulla seurakunnassa. Tuli paljon kaikenlaisia väärinkäsityksiä ja ikäviä juttuja. Onneksi kaikki eivät joutuneet niihin osallisiksi. Onneksi osa ihmisistä ei tuntunut edes huomaavan mitään. Kuitenkin Jumala haluaa siunata työtään ja ihmisiä, jotka sitä vilpittömin sydämin tekevät. Ja uskon ettei kukaan lähde kiertämään Jeesus-bussilla ympäri suomea, jos ei ole tosissaan.
 Mietin nyt tosissani sitä, että estänkö ihmisiä pääsemästä taivaaseen ja uskomasta Jeesukseen, koska olen aika hiljainen todistelija. En missään tapauksessa häpeä Jeesusta. Enää. Jeesus ei hävennyt minua. Hän sovitti myös kaiken, mitä minä tein. Kaikki pahat ajatukset ja kaikki ( siis paljon...!) .
 Kumma juttu, kun ei vaan uskovanakaan osaa aina suhtautua asioihin oikeassa mittakaavassa.. Vaikka toisaalta ehkä minulla ei usein ole ollut sellaisia hyviä hetkiä kertoa uskostani. Jotenkin tuntuu niin heikolta ja huonolta tuo minun taivallukseni, että mitä ihmeen todistettavaa tämmöisessä vaelluksessa nyt on...? Ja sitten on vielä sellainenkin seikka, että entä jos joskus mokaan ja munaan kaikki ihan totaalisesti? Ensin olisin todistellut ihmisille uskostani ja sitten se vaikka jotenkin kovasti horjuisi myöhemmin tai kukaties kokonaan luopuisin siitä..? Mitäs sitten? Luopuisivatko sitten myös kaikki hengelliset lapseni..?
 Näin tämä ajatusmaailma vaan harhailee ihan omia polkujaan pämäärättömästi.. Täytyy alkaa pohtia taas..
 Ehkäpä saan tänne taas joskus päiväsaikaan jotain järkevää tekstiä...? Kukaties.